Królestwo znów potrzebuje bohaterów!
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.
Królestwo znów potrzebuje bohaterów!

---
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Rasy dostępne w Virtual Kindom

Go down 
AutorWiadomość
Cecylia
Mistrz Gry, Szlachcianka
Cecylia


Liczba postów : 181

Character sheet
ytyi: tyiyi

Rasy dostępne w Virtual Kindom Empty
PisanieTemat: Rasy dostępne w Virtual Kindom   Rasy dostępne w Virtual Kindom EmptyWto Mar 13, 2012 12:13 am

LUDZIE
Dominująca rasa w królestwie. Ludzie są rasą specyficzną pod względem charakteru. Podobno każdy przedstawiciel jest całkowicie unikalny i niemożliwym jest znalezienie kogoś o podobnych upodobaniach. Cechą wspólną jest nieustanne dążenie do bogactwa i przyjemności, jednak niektórych ogranicza kręgosłup moralny. Są bardzo podatni na choroby.

Ludzie są rasą, która nie posiada żadnych mocy rasowych, jednak maja zdolność szybkiego przyswajania i przystosowywania się.
Każdy człowiek dostaje do statystyk dodatkowo:
Cytat :
Charyzma: +4
Kondycja: +2

Wampiry - jest to człowiek, którego organizm został skażony przez jad innego wampira. (dzieje się to zwykle przez ugryzienie) Wbrew legendom nie potrzebują one picia krwi by żyć, jednak ich instynkt podpowiada im, by to robić.

Cytat :
Moce: zmiana w nietoperza, hipnoza
Statystyki:
Zręczność: +3
Siła: +3


KRYSZTAŁY
Mieszkańcy górniczych wiosek. Kryształy od ludzi różnią się tym, że ich ciało jest o wiele twardsze i wytrzymalsze, a siła kilkakrotnie zwiększona. Trudno jest im się skupić, dlatego próżno szukać ich w urzędach. Większość decyduje się na zostanie rzemieślnikiem.


Krasnoludy - stworzenia, które los pokarał niskim wzrostem, lecz obdarzył ogromną siłą. Słyną z bardzo wulgarnych tekstów, toporów, miłości do piwa i tego, że krasnoludzkie kobiety mają brody. Zawsze mają na pieńku z elfami.

Kryształy nie posiadają dodatkowych mocy rasowych.
Cytat :
Statystyki:
Siła: +6


CHOCHLIKI
Druga pod względem liczności rasa w królestwie. Wszystkie chochliki wyróżnia się dzięki szpiczastym uszom i niskim wzroście, istnieją jednak wyższe podrasy. Choć może wydawać się to śmieszne.. mają głowę do biznesu! Mówi się, że są chciwe. Zwykle posiadają najwyższe rangi w urzędach.

Syreny - zaliczane do chochlików tylko ze względu na szpiczaste uszy. Syreny posiadają rybi ogon i skrzela, które znikają gdy opuszczą wodę. Potrafią żyć na powierzchni, jednak będą czuć się dość nieswojo. Podobno wspaniale śpiewają.

Cytat :
Moce: hipnotyzujący śpiew, zmiana ogona w nogi

Driady - nazywane również strażniczkami. Tylko kobiety! Żyją w i reprezentują lasy. Driady posiadają odrobinę zielonkawą skórę i całkowicie zielone włosy, z których wyrastają różnokolorowe kwiaty. Mogą opuścić las dopiero wtedy, gdy drzewo z którym się zżyły umrze lub zostanie ścięte.

Cytat :
Moce: kontrola natury

Elfy - piękni, niezwykle wysocy mieszkańcy lasu. Elfy są prorokami Matki Ziemi. Za odmienne poglądy grozi im wyrzucenie z rodzinnego miasta. Zwykle brzydzą się walką, ograniczają się tylko do łuków. Uwielbiają muzykę i jazdę konno! Mają wiecznie na pieńku z krasnoludami.

Cytat :
Moce: telekineza

Ogólne statystyki dla chochlików:
Cytat :
Inteligencja: +3
Zręczność: +3


GIGANTY
Bardzo rzadka, acz potężna rasa. Giganci kontrolują burzę, lód, stal lub włókno. Pierwsi traktowani są zwykle jako bóstwa w mniejszych wioskach, drudzy osiadają w miastach i zajmują się wyrobem broni, tudzież ubrań. Giganci nie potrafią ich wytwarzać, lecz kontrolować ruchy.

Moce: kontrola burzy, lodu, stali bądź włókna

Płomienie - ludzie, u których wystarczy pstryknięcie palcami, by ciało zajęło się żywym ogniem. Nie potrafią go kontrolować, jednak w tej postaci nie wyrządza im on krzywdy. Niszczy jednak ich ubrania i wszystko, co znajduje się dookoła.

Moce: pokrycie ciała ogniem

Ogólne statystyki dla gigantów:
Cytat :
Kondycja: +4
Siła: +2


SMOKI
Wielki gad zaklęty w ciele słabego człowieka? Jeszcze lepiej! Wielki gad posiadający zdolność zmiany w z pozoru niewinną istotę. Lew w owczej skórze, rzec można. Smoki wybrały sobie za cel wyplewienie innych ras z powierzchni królestwa, by mieć te rozległe terytoria tylko dla siebie. Zdarzają się jednak wyjątki. Zdolnością specjalną smoków jest zionięcie i władanie ogniem.

Hybrydy - smoki, które w ludzkiej postaci posiadają jeszcze smocze części ciała. Kamuflują się zwykle jako cerbery lub zwyczajne leśne stworzenia, choć ich życie z pewnością pełne jest stresu.

Dla wszystkich smoków:
Cytat :
Moce: przemiana w smoka, latanie w tej postacie, zionięcie ogniem
Statystyki:
Zręczność: +4
Siła: +2


POTWORY
Ludzie, którzy w nocy zmieniają się w straszliwe bestie. Ponieważ jako potwory nie posiadają świadomości, można powiedzieć, że posiadają dwie świadomości. Ich widok wywiera zwykle ogromny wpływ na psychikę człowieka.

Chimery - potwory, u których na stałe zmieniły się konkretne części ciała. Ukrywają je zwykle pod ubraniem, niestety kończyny posiadają często własną świadomość i potrafią narobić kłopotów!

Dla wszystkich potworów:
Cytat :
Moce: przemiana w swoje drugie "ja"
Statystyki:
Kondycja: +1
Siła: +5


PRZEKLĘCI
Osoby, na których rodziców nałożono jakąś klątwę. Posiadają jasnoszarą skórę i czerwone oczy, poza tym nie różnią się niczym od ludzi. Większość z nich boi się życia i otaczającego ich świata, dlatego decyduje się na samotność.

Sama rasa nie posiada jako takich zdolności, czy mocy.

Demony - przeklęci, u których klątwa była tak silna, że działa również na dziecko. Demony nie posiadają kręgosłupa moralnego, są wierni zasadom. Dobry przykład demona to szalony wojownik, który na wszelkie sposoby stara się ominąć niewygodne rozkazy i ograniczenia, acz nie złamie danego komuś słowa i nie postąpi wbrew temu, co przysiągł.

Cytat :
Moce: zmiana w demoniczną postać

Wilkołaki - ludzie, którzy mieli zwyczajnego pecha. Niektórzy po prostu rodzą się wilkołakami przez działającą na wszystko, wszechobecną magię. W każdą pełnię wilkołak przemienia się w połączenie psowatego z człowiekiem i trudno jest mu panować nad emocjami.

Cytat :
Moce: zmiana w coś pomiędzy wilkiem a człowiekiem

Diabły - osoby, na których rodzinę nałożono nieprawidłową klątwę. Rodzą się tylko po to, by zabijać. Nie posiadają zbyt wielu emocji. Są wspaniałymi aktorami - potrafią się ukryć ze swoją opętańczą naturą. Jeśli nie zostaną przestępcami, zostają zwykle wcieleni do wojska.

Cytat :
Moce: przyjmowanie różnych postaci

Statystyki dla wszystkich przeklętych:
Cytat :
Charyzma: +2
Siła: +4

CERBERY
Przez niektórych nazywani zmiennokształtnymi. Ludzie, którzy opanowali umiejętność transmutacji, dzięki czemu mogą zmieniać się w jedno, dowolne zwierze. Zwykle w ludzkiej postaci posiadają cechy zwierzęcego wyglądu. (ogon, uszy, skrzydła, kły, pazury, oczy, kopyta..) Zwykle odbija się to również na zachowaniu postaci.

Rasa jako taka nie posiada charakterystycznych mocy.

Lwy - przedstawiciele wielkiego, szlacheckiego rodu. Rodzina królewska. Zmieniają się w nienaturalnych rozmiarów lwy. Są bardzo waleczni. Posiadają zmysł artysty. Zasady są dla nich ważniejsze niż życie.

Cytat :
Moce: przemiana w lwa

Irysy - przedstawiciele wielkiego, szlacheckiego rodu. Nazywani protestantami, ponieważ chcą wyeliminować lwy i samemu zasiąść na tronie Enterneth. Zmieniają się w nienaturalnych rozmiarów wilki. Są bardzo okrutni, myślą tylko o sobie.

Cytat :
Moce: przemiana w ogromnego wilka

Mówcy - zwierzęta posługujące się ludzką mową. Potrafią zmieniać się w ludzi, jednak na maksymalnie kilka godzin. Traktowani są jako pełnoprawni obywatele.

Statystyki dla wszystkich cerberów:
Cytat :
Kondycja: +2
Siła: +4
Powrót do góry Go down
 
Rasy dostępne w Virtual Kindom
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Królestwo znów potrzebuje bohaterów! :: sepgjsoeigtj :: Księgi wiedzy - o świecie...-
Skocz do: